منوی دسته بندی

تویوتا کمری هیبریدی

تویوتا کمری هیبریدی

شرکت تویوتا کمری هیبریدی یکی از بزرگ ترین و پرطرفدارترین شرکت های خودروسازی در ژاپن است که به عنوان تولید کننده خودروهای باکیفیت و با ارزش بالا شهرت جهانی دارد. تویوتا کمری هیبریدی یکی از بهترین ها در کلاس خودروهای هیبریدی است. در ادامه به بررسی تویوتا کمری هیبریدی می پردازیم.

تویوتا کمری هیبریدی را باید یکی از موفق‌ترین سدان ‌های شرکت تویوتا در جهان دانست. این شرکت جزو اولین و بزرگ ترین تولید کننده ماشین های هیبریدی در دنیا است. طراحی ساده این خودرو باعث شده نسبت به رقبای کره ای خود یعنی سونوتا هیبریدی و اپتیما هیبریدی از محبوبیت کمتری برخوردار باشد. با این اوصاف کمری هیبریدی طرفدارن خاص خود را دارد.

خودرو هیبریدی چیست؟

یک خودرو هیبریدی هم از موتور هیبریدی و هم از موتور بنزینی برخوردار است. در خودروهای هیبریدی، در مواقعی که سرعت کمی دارید یا احتیاج به صرف انرژی زیادی ندارید موتور برقی روی مدار آمده و وظیفه تامین نیرو را بر عهده می گیرد. اما در زمانی که نیاز به شتاب بالا یا انرژی زیاد دارید موتور بنزینی روی کار می آید.

تریم های موجود کمری هیبریدی

·         هیبریدی LE: تریم هیبریدی LE تریم پایه تویوتا کمری هیبرید است که دارای ویژگی هایی مانند صندلی های پارچه ای، چرخ های 16 اینچی، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، اندروید اتو و اپل کارپلی، صفحه نمایش هفت اینچی است. اگر به دنبال خرید یک خودروی هیبریدی سطح ابتدایی هستید این خودرو مناسب شماست.
  • هیبریدی SE: تریم SE تویوتا کمری هیبریدی شامل همه چیزهایی است که در تریم LE است. همچنین چندین ویژگی اضافی هیجان انگیز وجود دارد که شامل صندلی‌های جلو با چرم مصنوعی، پخش صدای بلوتوث، و سیستم صوتی ارتقا یافته است.
  • هیبرید XLE: تریم هیبریدی XLE بالاترین پیکربندی موجود در تویوتا کمری هیبرید است. این تریم لوکس شامل همه چیزهایی است که در تریم SE و همچنین صندلی‌های جلو با روکش چرمی، رینگ‌های آلیاژی، چراغ‌های LED بیرونی، نظارت استاندارد نقاط کور وجود دارد. اگر به دنبال یک خودروی هیبریدی با امکانات هستید تریم هیبریدی XLE گزینه مناسبی است.

طراحی ظاهری تویوتا کمری هیبریدی

تویوتا کمری هیبریدی با تمام افتخاراتی که در بحث کیفیت دارد اما در طراحی از رقبای خود ضعیف تر عمل کرده است. چراغ‌های تیز، خطوط برجسته روی کاپوت، فرورفتگی روی درب‌ها تا حدی باعث جذابیت این خودرو ژاپنی شده است. جلوپنجره برجسته است و باعث جذابیت بصری خودرو شده است درب خودرو مجهز به آینه های برقی و دستگیره درهای با رنگ خودرو همسان است.

طراحی داخلی تویوتا کمری هیبریدی

جذاب بودن، جادار بودن و ارگونومی، ویژگی های خوبی است که تویوتا کمری هیبریدی همه آن ها را دارد. این خودرو از کابینی بسیار جادار و صندلی های راحتی برخوردار می باشد.

صندلی های جلو و عقب فضای کافی برای سرنشینان قد بلند دارند تا بتوانند پاهای خود را دراز کنند. داشبورد آن نیز بسیار با کیفیت طراحی شده است. صندلی‌های سرنشین جلو با قابلیت تنظیم برقی، روکش‌های چرم مصنوعی یا طبیعی، گرم‌کن و تهویه‌شونده، و یک فرمان گرم‌کن موجود است.

سیستم هیبریدی به جای کف صندوق عقب در زیر صندلی های عقب قرار گرفته است به همین علت صندوق عقب دارای دهانه‌ های عریض می باشد و صندلی‌های عقب تاشوی آن‌ها می‌تواند برای ایجاد فضای اضافی استفاده شود.

موتور و قدرت تویوتا کمری هیبریدی

موتور بنزینی تویوتا کمری یک موتور 4 سیلندر 5 .2 لیتری است که 160 اسب بخار قدرت تولید می کند. موتور برقی آن نیز 650 ولت است و 140 اسب بخار نیرو تولید می کند.

 اما در مجموع حداکثر توان تولیدی کل موتور تواند 205 اسب بخار است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 5.2 لیتر در 100 کیلومتر است. شتاب 0 تا 100 این خودرو 9.43 ثانیه است.

کمری هیبریدی با به حداقل رساندن لرزش و سر و صدا در هنگام رانندگی با سرعت بالا عملکرد خوبی از رانندگی را نشان می دهد. کمری هیبریدی در رانندگی شهری عالی است و موتور صدای کمی دارد که به سختی توسط عابران پیاده شنیده می شود. موتور آن بی صدا است و به طور یکپارچه بین بنزین و برق تغییر می کند.

شارژ بی سیم تلفن همراه

یک سیستم شارژ بی‌سیم به سرنشینان خودرو این امکان را می‌دهد تا تلفن‌های همراه خود را به سادگی با قرار دادن آنها بر روی یک پد اختصاصی واقع در جلوی اهرم تعویض دنده، شارژ کنند.

فناوری سیستم، تمام دستگاه‌هایی را که با استاندارد شارژ بی‌سیم (Qi) کنسرسیوم برق بی‌سیم (WPC) سازگار هستند، شارژ می‌کند.

اگر در تعمیر تویوتا ی خود به نیاز به متخصصین مجرب دارید میتوانید با ما تماس گرفته و ما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که مشکل شما را برطرف کنیم

ایمنی تیوتا کمری هیبریدی

کمری هیبریدی دارای جوایز و افتخارات برتر ایمنی را به خود اختصاص داده است. این خودرو دارای سیستم های ترمز ABS، EBD، BAS است. همچنین از سیستم کنترل لغزش خودرو، سیستم کنترل پایداری خودرو، قفل محافظ کوک، نور بالای خودکار و سنسور پارک برخوردار است. در مجموع 7 کیسه هوا از جمله کیسه هوای جلو و جانبی در های خورو وجود دارد.

امکانات و تجهیزات تویوتا کمری هیبریدی

از امکانات و تجهیزات این خودرو می توان به صفحه نمایش لمسی، سازگاری گوشی هوشمند اپل کارپلی، سیستم صوتی با 6 اسپیکر، بلوتوث و USB و AUX، فرمان برقی، استارت از راه دور، تهویه مطبوع دوگانه خودکار، گرمکن صندلی های جلو، آیینه وسط الکتروکرمیک اشاره کرد.

تویوتا کمری هیبریدی به صورت استاندارد دارای چهار حالت رانندگی است که می توانید با کلیک بر روی یک دکمه آن ها را کنترل کنید:

  • حالت EVبرای زمانی است که به دنبال سواری آرام هستید.
  • حالت سازگار با محیط زیست باعث می شود موتور در ساده ترین حالت خود کار کند.
  • حالت اسپرت باعث می شود موتور سریعتر به تقاضای شتاب شما پاسخ دهد.
  • حالت عادی رانندگی برای تردد های روزانه انکان پذیر می کند.

مزایا خودرو تویوتا کمری هیبریدی

  • پیشرانه استاندارد
  • ایمنی بالا
  • مصرف سوخت بسیار کم
  • شتاب بالا

معایب خودرو تویوتا کمری هیبریدی

  • طراحی ساده
  • امکانات رفاهی پایین
  • هندلینگ و سواری معمولی
  • تامین سخت قطعات

تولید جدید کمری با قدرت هیبریدی به صورت استاندارد، تجهیزات فراوان، فضای داخلی جادار و رانندگی آرامش‌بخش، فرمول نسل قبلی خود را با تغییری مدرن بهبود می‌بخشد. همچنین مدل های زیادی در خط تولید کمری وجود دارد. اگر قصد خرید هیبریدی کم مصرف یا مدلی اسپرت تر یا معمولی تر را دارید کمری خریدی مطمئن است و شما را پشیمان نمی کند.

ادمین وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09120754822