منوی دسته بندی

تعمیر گیربکس تویوتا

تعمیر گیر بکس تویوتا خدماتی که در مجموعه تویوتا021 ارائه می شود فقط مختص به خودرو های تویوتایی و یا لکسوس می باشد. 

تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا

بهترین تعمیر گیر بکس تویوتا در محل تعمیر تویوتا کجاست؟ بهترین محل برای تعمیر گیربکس تویوتا در تهران کجا می باشد؟ این سوالاتی است که خیلی از مشتریان می پرسند و مورد بسیار حساسی نیز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تعمیر گیربکس تویوتا

اکثرا گیربکس های تویوتا قابل اعتماد بوده و اغلب اگر به موقع سرویس شوند، مدت زمان زیادی به خوبی کار می کند و مشکلی برای خودرو و دیگر قطعات خودرو ایجاد نمی کند.

خیلی از رانندگان با نحوه عملکرد گیربکس اتوماتیک آشنایی دارد. یک گیربکس چهارساعته خودرو تویوتا دارای 4 دنده بوده که هر کدام با سرعت موتور و خودرو متفاوتی مطابقت دارد، یعنی باید برای رسیدن به حداکثر سرعت باید هر 4 دنده را تغییر دهد،  به صورتی که با بالا رفتن دنده، احساس پرش می کنید.

پریدن خودرو در زمانی که شما دنده عوض می کنید می تواند به دلیل تعمیرات اشتباهی باشد که روی گیربکس تویوتا رخ داده و یا مشکل در چرخ دنده ها ایجاد شود، به همین دلیل است که کسانی که دارای خودرو تویوتا بوده می گویند: زمانی که  گیربکس را برای تعویض روغن باید به تعمیرگاه برده ایم، پس از تغییر دنده خودرو دچار پرش شده این عامل نشان می دهد که فردی که دست به تعویض روغن زده دارای تجربه کافی نبوده.

اگر خودرو تویوتای خود را دست دوم خریداری کرده اید و گیربکس صدا می دهد ممکن است خودرو از اول دارای مشکل بوده، پس باید خودرو را به تعمیرگاه تویوتا ببرید تا گیربکس را بررسی کنند.

تعمیر کردن تویوتا و همچینین گیربکس آن کار آسانی نبوده و با توجه به مدل تولیدی خودرو انجام می شود. در برخی از تویوتا های ساخت قبل برخی موارد وجود دارد که برای خودرو مشکل ایجاد می کند و همین مشکلات در مدل های بعدی ممکن است رفع و ارتقا یافته باشد.

پس برای تعمیر تویوتا نیاز به اطلاعات و دانش به روز در کنار تجربه بوده، لذا امداد تویوتا 021 دارای مجموعه از افراد متخصص بوده که برای خدمت رسانی گرد هم آمده اند، این افراد با توجه به میزان خرابی که گیربکس دارد آن را بررسی و دست به تعمیر گیربکس می زنند.

تعمیر گیربکس تویوتا

یکی از برند های پرطرفدار در ایران برند تویوتا بوده. خودرو هایی که دارای برند تویوتا بوده، گزینه خوبی برای رانندگی در جاده هستند و همگی نیز از گیربکس اتوماتیک بهره مند هستند. گیربکس های اتوماتیک به روز شده گیربکس دستی بوده و کارایی همچنین کیفیت آن نیز از گیربکس های دستی بهتر بوده. اما نمی شود به یقین گفت که این گیربکس ها در معرض خطر نیستند، همه قطعات خودرو نیاز به سرویس دوره و به موقع برای جلوگیری از حوادث دارند.

تعمیر گیر بکس
تعمیر گیر بکس

خیلی از افراد بر این باور هستند که تعمیر گیربکس تویوتا کار راحت و ساده بوده اما، برعکس امری تخصصی بوده و با توحه به فناوری های نوینی که دارد نیاز به تجربه تعمیر بالا تری نیز دارد. این گیربکس ا از اتصالات خاصی  دارند که تنها به دست افراد متخصص شناسایی و بدون وارد شدن آسیبی به اتصالات گیربکس دست به تعمیر آن می زنند. هر کدام از این اتصالات اگر دچار کوچک ترین آسیبی شود کارایی گیرکس به کل مختل شده همچنین ارتباط بین موتور و چرخ ها نیز قطع می شود.

رایج ترین نشانه های خرابی گیربکس اتوماتیک تویوتا عبارتند از:

  1. کاهش شتاب خودرو
  2. عدمم کشش کلاچ
  3. تغییر ناگهانی کلاچ زمانی که خودرو در حال حرکت است
  4. احساس کردن بوی سوختگی از داشبورد خودرو
  5. تغییر رنگ روغن گیربکس خوردو
  6. خلاص شدن خودرو در زمان پارک
  7. سایش چرخ دنده های گیربکس بر روی هم

علت اغلب این خرابی ها کاهش سطح روغن گیربکس بوده و اینکه از روغن گیربکس نامرغوبی برای خودرو استفاده شده.

اگر به صورت مداوم گیربکس های به کار رفته در تویوتا بررسی شوند و مشکلات آن به سرعت رفع شود، شما شاهد گیربکسی با طول عمر بالا هستنید و می توانید با اطمینان خاطر رانندگی کنید. به همین علت بوده که تعمیر گیربکس تویوتا از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

سال ها است که تیم ما در تویوتا 021 در امر سرویس و تعمیر گیربکس فعال بوده. و با دسترسی به تجهیزات پیشرفته برای تعمیرات، خودرو شما را به بهترین نحو تعمیر کرده و مشکل گیربکسی را رفع میکنیم.

تعمیر گیربکس تویوتا در تهران

گیربکس های اتوماتیک دارای مدل های گوناگونی بوده و با گذشت زمان نیز مدل های جدید و پیشرفته ای وارد عرصه بازار می شود.

در واقع ساختار جدید این گیربکس ها باعث شده تا تعمیر آن برای تمام افرادی که سنتی کار می کنند دشوار باشد. و باید برای رفع کردن مشکلات به وجود آمده باید به افراد حرفه ای مراجعه کنید.

چون تمام قطعاتی که در بخش مختلف این خودرو خارجی استفاده شده بسیار متفاوت تر از قطعات استفاده شده در خودرو های قدیمی هستند. 

هزینه تعمیر تویوتا چه قدر است؟

باید گفت هزینه ثابتی برای تعمیر این خودرو وجود ندارد و عوامل مختلفی در هزینه دخیل هستند.

در مرحله اول نوع تعمیرگاه و مجموعه ای که برای امداد رسانی انتخاب کرده اید از مهم ترین گزینه های تعیین قیمت بوده.

در حالت کلی اگر اقدام به تعمیر خودرو های داخلی کردید، رنج قیمت آن تا حدی قابل پیش بینی بوده. ولی با توجه به تعمیر خودرو های خارجی نیاز به متخصص و تبحر بالایی است که هر کسی اطلاعات کاملی در این باره ندارد. به همین علت باعث هزینه های گزافی شده.

اگر شما به یک مجموعه ای مراجعه کنید که معتبر باشد می توانید مطمئن باشید که هزینه آن مناسب بوده.

گزینه دوم هزینه: تعمیر نوع مشکل به وجود آمده می باشد و اگر نیاز به تعویض قطعه ای بوده هزینه افزایش پیدا می کند. باز هم این مورد نیاز به تبحر تعمیرکار دارد، این را بدانید همیشه افراد با تجربه به بهترین ش کل مشکل را رفع می کنند و نیاز به تعویض قطعه را تا حد امکان کاهش می دهند.

ادمین وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09120754822